| Litter star world |
rindu dekat dia ..
Friday, 24 May 2013 • 02:45 • 0 comments
hye , assalamualaikum .

     sekarang rifhan nak ceritakan tentang kawan rifhan .. ermm.. dulu , rifhan tak de lah rapat sangat dengan dia .. nama dia Safi .. rifhan rindu dekat dia .. dulu dia selalu rapat dengan Aqilah .. ermm.. kalau dulu , rifhan , adli , afiq , amirah , safi , edi , nicholas  satu group .. safi sekarang dah pindah , dia pindah Melaka .. mesti dia dapat banyak kawan kan dekat sana .. rifhan ngan kawan kawan rindu sangat dekat dia ....

     kalau dulu , aqilah , irdina , rifhan selalu rapat dengan dia .. hmmm .. dulu , amirah tak rapat dengan kitaorang macam sekarang .. sekarang amirah rapat dengan kitaorang .. kalau ade peluang , rifhan nak pergi melaka jumpa safi .. tapi , mak rifhan tak kasi .. ermm... dulu safi ade lah suka dekat sorang laki ni , tapi rifha tak boleh kasi tau .. nanti dia malu pulak .. hehe .. sekarang , dia dah ade pakwe baru .. pakwe dia yang dulu pun dah tak ingat yang safi tu sape .. apa la .. haha ..

     untuk safi , jaga diri baik baik ye dekat sana . jangan lupa solat , jaga kesihatan awak baik baik ye .. kitaorang akan selalu ingat jasa baik awak , dan kitaoarang akan selalu doakan yang terbaik untuk awak  .. kitaorang semua kan selalu rindukan awak .. semoga , kita jumpa lagi ye safi .. bye bye .. :')
     


PASTFUTURE
The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : Keep Smile :)[Change with your own words] ..

TALKIE TALKING

" Put your cbox "

FOLLOWERS


UPDATE STATUS

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • pergi mana ?
  • tenkiu friend
  • lirik lagu
  • school holiday !!
  • my blog

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Rifhan Ilyani!
    Best view:google chrome
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!