| Litter star world |
pergi mana ?
Thursday, 23 May 2013 • 23:58 • 0 comments
hye , assalamualaikum.

           cuti sekolah 2 minggu ni korang pergi mana ? rifhan balik kampung .. tak tahu lah berapa hari .. rifhan rasa , korang semua mesti pergi tempat yang best best kan .. rifhan , balik kampung minggu depan , so , minggu ni duduk rumah lagi .. kalau duduk rumah , apa lagi ? main ngan hazrul & nina lah .. kitaorang kalau cuti , mesti ade je bende yang nak dibuat ..

          ohh .... ye , cikgu rifhan kate ,keputusan peperiksaan PKSR 1 akan di masukkan ke dalam SAPS dalam cuti ni , ..hmm .. korang rasa , korang dapat apa ? rifhan rasa keputusan rifhan massih teruk lagi kot .. huhu .. apa apa pun rifhan doakan korang semua semoga berjaya .. korang pun jangan lupa doakan rifhan tau .. oke lah sampai sini jew . bye bye

               
 


PASTFUTURE
The star owner
Bounjour Alls ! Welcome to My world . Please don't copy anything here . Be a good girl and boy . Leave me a nice speak at my cbox ^^ Feel free to navigate around here :) Need some choco ? Change it Mood : I'm Bored -.- Status : Keep Smile :)[Change with your own words] ..

TALKIE TALKING

" Put your cbox "

FOLLOWERS


UPDATE STATUS

>> Blogskin baru
date : NOW
at:10 am


>> Awok comel sangat
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • tenkiu friend
  • lirik lagu
  • school holiday !!
  • my blog

  • CREDIT SECTION

    Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Owner blog: Rifhan Ilyani!
    Best view:google chrome
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!